Zapraszamy uczniów uczących się języka francuskiego do udziału w konkursie. Szczegóły w dalszej części wpisu.
Regulamin konkursu plastyczno-multimedialnego
na prezentację lub plakat ze słownictwem francuskim
„Le français – c’est facile !”
§ 1
Organizatorzy konkursu
Organizatorem Konkursu plastyczno-multimedialnego „Le français – c’est facile !” jest Szkoła Podstawowa im. Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kamionce.
§ 2
Cele konkursu
1. Zaangażowanie młodzieży do działań rozwijających ich zainteresowania językowe.
2. Rozwijanie kreatywności młodzieży w procesie zdobywania umiejętności językowych.
3. Promowanie języka francuskiego.
4. Podniesienie samooceny uczniów.
§ 3
Uczestnicy konkursu
Uczestnikami Konkursu mogą być uczniowie klas VII Szkoły Podstawowej w Kamionce uczący się języka francuskiego. Uczestnicy powinni mieć pisemne oświadczenie rodziców lub opiekunów
o zgodzie na udział w konkursie oraz o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (Załącznik nr 1).
§ 4
Zasady i terminy zgłoszeń do konkursu
1. Uczestnik wykonuje indywidualnie plakat w formacie nie mniejszym niż A3 lub prezentację multimedialną zawierającą przynajmniej 7 slajdów/stron.
2. Technika wykonania:
a) plakatu – dowolna, płaska
b) prezentacji – dowolna, format pliku ppt lub pptx
3. Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu dowolną liczbę prac. Uczestnik może zgłosić prace w obu kategoriach.
4. Tematyka pracy – słownictwo francuskie z myślą przewodnią „Le français – c’est facile !”.
5. Plakaty należy złożyć w sekretariacie szkoły lub u p. Urszuli Zarzyckiej, a prezentacje przesłać
na adres zespolszkolwkamionce@gmail.com do 4 czerwca 2025 r.
§ 5
Rozstrzygnięcie konkursu i przewidywane nagrody
1. Prace zostaną ocenione w 2 kategoriach: plakat oraz prezentacja multimedialna.
2. Komisja konkursowa oceni:
a) poprawność językową pracy;
b) kreatywność i atrakcyjność pracy;
c) czytelność pracy.
3. W każdej kategorii dla najlepszej pracy przyznane zostaną atrakcyjne, indywidualne nagrody rzeczowe oraz pamiątkowe dyplomy.
§ 6
Postanowienia końcowe
1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi najpóźniej 9 czerwca 2025 r. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej szkoły i profilu szkoły na Facebooku, a wręczenie nagród nastąpi podczas apelu podsumowującego rok szkolny.
2. Postanowienia niniejszego regulaminu są wyłączną podstawą prowadzenia konkursu, a ich wykładnia i interpretacja należy do Organizatora.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do przyznania większej liczby nagród.
4. Przekazanie pracy konkursowej jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu konkursu.
5. Do pracy konkursowej należy dołączyć załącznik nr 1 niniejszego regulaminu.
![]() |
Konkurs fr.pdf | 0,83 MB |