Aktualności sportowe Drukuj Zapisz

PODSUMOWANIE WSPÓŁZAWODNICTWA SPORTOWEGO SZKÓŁ POWIATU LUBARTOWSKIEGO 2018/2019

1 października 2019r. w Leszkowicach, odbyło się podsumowanie rywalizacji sportowej indywidualnej i drużynowej szkół podstawowych powiatu lubartowskiego za rok szkolny 2018/2019.


Impreza rozpoczęła się od powitania przybyłych uczestników, opiekunów, dyrektorów szkół, przedstawicieli władz samorządowych. Podsumowania sportowego roku szkolnego 2018/2019 dokonali Przewodniczący Powiatowego Szkolnego Związku Sportowego w Lubartowie Krzysztof Dec oraz Sekretarz Zbigniew Sajda.

 
Sklasyfikowano 28 szkół podstawowych biorących udział rywalizacji sportowej. Wyróżniono  po dziesięć szkół w dwóch kategoriach : Igrzyska Dzieci , Igrzyska Młodzieży Szkolnej. Pierwsze trzy najlepsze szkoły otrzymały puchary i dyplomy.

Gratulacje i nagrody wręczali Kierownik Wydziału Oświaty i Sportu Starostwa Lubartowskiego,  Przewodniczący Powiatowego Szkolnego Związku Sportowego w Lubartowie i Wójt Gminy Ostrówek.

W roku szkolnym 2018/2019 uczniowie ze Szkoły Podstawowej w Kamionce ( klasy IV-VI) wystartowali w 24 konkurencjach sportowych, uzyskując łącznie 245 pkt. co dało im 3 miejsce na 26 szkół w naszym powiecie. Uczniowie Szkoły Podstawowej ( kl VII-VIII) i III Gimnazjum wzięli udział w 16 konkurencjach, uzyskując 142 pkt. i zajęli 5 miejsce w grupie 28 szkół.

Niewątpliwie jest to efekt ciężkiej pracy uczniów i nauczycieli naszej szkoły, jak również możliwość tworzenia oddziałów sportowych w szkole podstawowej. Uczniom naszej szkoły towarzyszył Pan Dyrektor Michał Nerlo oraz nauczyciele wychowania fizycznego: Monika Obroślak i Sławomir Szwargoliński.

Autor: Zespół Szkół w Kamionce im. Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Powrót
rekrutacja
Rekrutacja
Lapop
E-dziennik
mlegitymacja
mLegitymacja
Konkursy LKO
Konkursy LKO
Okulary na dokumencie
do pobrania
Zdjęcie piłek sportowych
Sport
Książka z latającymi literami
biblioteka
Dzieci jedzące obiad
stołówka
książka z tabletem w tle
wirtualna
kronika
Dziecko przed laptopem
zdalne nauczanie